mandysbagerigarage

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Mandy Wollersheim - 5 oktober 2011 10:58

Är sjukt förkyld och har ont i halsen som aldrig förr och eftersom glass hjälper så har jag idag experimenterat med olika glassdrinkar eller Milkshakes som det så fint heter.


Du behöver:

Blender, högt glas och lång sked, glass, mjölk, yoghurt, äpple juice och oboy (finns inte med på bilden)


Nummer 1 - Vanilj smak

Mät upp mjölk i ett glas så att halva är fullt och fyll sedan på med 1 deciliter vanilj yoghurt och mixa detta så att det blir blandat. Lägg sedan i glassen i blendern och mixa allt till en sörja. Häll upp i glaset och njut.

 


Nummer 2 - Vanilj och oboy

Gör samma som ovanstående men tillägg oboy till sörjan så blir det vanilj och oboy smak.

 


Nummer 3 - Äpple och vanilj = MIN FAVORIT

Gör samma som ovanstående men tillsätt äpple juice istället för oboy. Detta ger drinken en sjukt god och frisk smak :D


Detta var då det hela från denna gången :D Hoppas det smakar =) 

Presentation


Tjena och välkommen till min blogg. Denna bloggen är som ett lilla syskon till min andra blogg streetraceisalifestyle

Här kommer jag att lägga upp mina bakverk och olika maträtter. Jag älskar att baka och skapa så här kommer det nog att bli fullt.

Translate

Besöksstatistik

Country counter

free counters

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggens nya design?
 BRA =)
 SÅDÄR :/
 DÅLIG :(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Sponsorer och Sammarbete

   

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards