mandysbagerigarage

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Mandy Wollersheim - 21 november 2011 22:36

Haha som jag har skrivit här förr så kan jag verkligen inte hålla fingrarna i styr om min hjärna får en idé som den verkligen vill testa. Denna gången så gällde det sakerna som jag fick i paketet idag och då framförallt kristyren och strösslen. Jag hittade nämligen pepparkakor här hemma som är bakade för ett tag sedan och de bestämde jag att jag skulle prova hur det blev. Här är resultatet :D

   

Jag tycker att dom blev ganska så fina :D Vad tycker du? Skriv gärna en kommentar och låt mej veta vad du tycker. Din åsikt som läsare är VIKTIG för mej!! 

Av Mandy Wollersheim - 21 november 2011 19:15

Jaha då var det dags att hämta ut ännu ett paket på posten. Dock så hade jag ingen aning om vad det var denna gången mer än att det var från Dr.Oetker och att det skulle hämtas ut i Ängelholm på företagspostkontoret. Det var första gången jag hämtade ett paket där men han som expedierade mej var jätte snäll och skit snygg så jag kan lätt tänka mej att hämta där igen :D haha





Såhär såg paketet ut:

När jag öppnade paketet så möttes jag av denna lappen:

     

Under lappen fanns det en rad härliga saker:
             

Tack så hemskt mycket till Dr.Oetker som skickade detta till mej :D Det ska bli super kul att göra bakverk och tårtor med mina nya saker!!! :D 




*** 

När jag ändå var i Ängelholm så passade jag på att köpa lita andra saker som jag behövde. Dessa små fina saker fick följa med mej hem:
   

Dessa gulliga julskålarna köpte jag för endast 13:- Skapligt billigt för så söta skålar :D












 

 

Jag har velat ha sånt vinter strössel så länge nu eftersom det finns snöflingor där men varenda gång som jag har tänkt att jag ska köpa det så har det varit slut men idag, till min stora förvåning, så var det inte slut :D


Ja det var allt för denna gången. vi ses när hörs och vi hörs när vi ses




 

Presentation


Tjena och välkommen till min blogg. Denna bloggen är som ett lilla syskon till min andra blogg streetraceisalifestyle

Här kommer jag att lägga upp mina bakverk och olika maträtter. Jag älskar att baka och skapa så här kommer det nog att bli fullt.

Translate

Besöksstatistik

Country counter

free counters

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggens nya design?
 BRA =)
 SÅDÄR :/
 DÅLIG :(

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Sponsorer och Sammarbete

   

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards