mandysbagerigarage

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Mandy Wollersheim - 6 december 2011 23:00

För några dagar sedan så gjorde jag små mandelmassa figurer som jag lät stelna i kylen några dagar och sedan doppade i smält blockchoklad. Det finns inget direkt recept på detta eftersom man kan göra vilka figurer man vill och man behöver ju inte doppa dom i choklad om man inte vill men jag tycker att det ser fint ut. Själv kan jag inte precis säga att det är en favorit med dessa figurer men pappa och farfar gillar dom så jag offrade mej. Dock finns bara grisen kvar som farfar ska få imorgon så jag måste göra fler figurer någon dag snart. Men tills vidare får ni hålla till godo med denna lilla söta julgrisen :P

 

Jag försökte att få en bra bild på den när den var inpackad i sin present förpackning men det var svårare än jag hade trott. Kolla själv :D

 

Presentation


Tjena och välkommen till min blogg. Denna bloggen är som ett lilla syskon till min andra blogg streetraceisalifestyle

Här kommer jag att lägga upp mina bakverk och olika maträtter. Jag älskar att baka och skapa så här kommer det nog att bli fullt.

Translate

Besöksstatistik

Country counter

free counters

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker DU om bloggens nya design?
 BRA =)
 SÅDÄR :/
 DÅLIG :(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Sponsorer och Sammarbete

   

   

     


Ovido - Quiz & Flashcards